Erdoğan: O varsa Ben Yokum

Posted: 19 Ekim 2010 in Gündem
Etiketler:, , , , , ,

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan,yunanistan ziyareti sırasında netanyahu ile görüşmesinin söz konusu olmadığı açıkladı.

Yunan Skai televizyonda konuşma yapan Erdoğan,Yunanistan için hiçte yumuşak uslüpla konuşmadı.
Spikerin sorusunu cevaplarken, “Çok açık konuşmayı severim. Asla gizli ajanda sahibi olmadım.” gibi ifadelerle başlayan Erdoğan, Atina’da Akdeniz İklim Değişikliği konferansına çağrıldığını söyledi. Burada sadece Yunanistan Başbakanı Yorgo Papandreu ve Malta Başbakanı ile üçlü bir görüşme yapılacağını ifade eden Erdoğan, “Şunu özellikle belirmem gerek”.Eğer Netenyahu katılacak olursa ben olmam dedi.

Böyle bir buluşmayı asla kabul etmem şeklinde konuştu. Mavi Marmara baskınında katliamı yapan askerlerle gurur duyan bi başbakanla görüşmem mümkün değil.Bunu telafisini talep ettiklerinin ve henüz bir sonuç alamadıklarını vurguladı.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan,üst düzey  Türk yetkilerlede de görüşmelerinin olanaksız olduğunu söyledi. Erdoğan, şunları söyledi: En önemli dost durumunda olan Türkiyeyi kaybetmek üzere.Olumlu adım atılmadığı sürece ben ve ekibimle görüşemezler.Yunanistanın ilk önce bu saldırıyı kınadıklarını belirtti.Yunanistan-israil arasındaki antlaşmaların beni ilgilendirmez açıklamasında bulundu.

Bir Cevap Yazın

